Kandi
Minuun voi törmätä Inuvetissa ainakin tämän kesän aikana, heinäkuussa käyn tekemässä kunnaneläinlääkärin kesälomasijaisuuden Lohjan kaupungilla, mutta muuten tuurailen lomailevia eläinlääkäreitä täällä Inuvetissa. Opiskelen Helsingin yliopistossa ja asun Helsingissä, mutta olen kotoisin täältä suunnilta, Sastamalasta. Opintojen ohessa olen työskennellyt neljä vuotta pieneläinklinikalla Helsingissä. Tämä työ ja huiput työkaverit ovatkin opettaneet minulle valtavasti. Eläinlääketieteessä minua kiinnostaa etenkin akuuttihoito ja pehmytosakirurgia, mutta myös hammassairaudet ovat alkaneet kiinnostaa yhä enemmän.
Kotona meillä asustelee myös 6-vuotias kultainennoutaja ja vähän haaveilen myös toisesta noutajasta.
